PROTOKÓŁ NR 7/7/2021
z posiedzenia Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko ? Własnościowej ?PŁONIA? w dniu 20.07.2021 r.
Na posiedzeniu obecni członkowie Rady Nadzorczej według listy obecności oraz członkowie Zarządu Spółdzielni :
- Ewa Lamparska - Prezes Zarządu,
- Andrzej Pender - Zastępca Zarządu,
oraz
- Joanna Litwicka Główna Księgowa.
Porządek obrad:
- Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Nadzorczej.
- Główna Księgowa Pani Joanna Litwicka poinformowała Radę Nadzorczą o sytuacji pozostawionej przez poprzedniego księgowego. Dysk był pusty, bez dokumentów, a wszystkie dane księgowe w tym CIT, były źle przygotowane i zaksięgowane. Bilans również był błędnie sporządzony.
- Zarząd poinformował Radę Nadzorczą, iż ze względu na zaistniała sytuację oraz konieczność wyprowadzenia i poprawienia błędów po poprzednim księgowym, sprawozdanie będzie gotowe na dzień 30 lipca 2021r. i zostanie przedstawione na kolejnym posiedzeniu.
- Zarząd poinformował o konieczności przedyskutowania zaciągnięcia kredytu na remont kapitalny dachów i balkonów przy ul. Abrahama. Zakres prac ma obejmować także wymianę balustrad, izolację balkonów oraz tynki. Zarząd zgłosił propozycję wprowadzenie tego punktu do porządku obrad podczas Walnego Zgromadzenia.
- Zarząd zauważył, iż w przypadku przystąpienia do w/w remontu może być konieczne podniesienie stawki funduszu remontowego przy ul. Abrahama 9-12, szacunkowy koszt wstępny to 0,5 gr na 1 m2 powierzchni użytkowej.
- Zarząd przedstawi koszt kredytu na naprawę dachów i balkonów.
- Dyżur telefoniczny w dniu 10.08.2021r. od godz. 16:00 będzie pełniła Pani Bogusława Adamczyk.
- Następne posiedzenie Rady Nadzorczej ustalono na dzień 10.08.2021r. godz. 17:10.
Na tym protokół Rady Nadzorczej zakończono i podpisano.
Sekretarz RN Przewodniczący RN
???????????????????.. ?????????????????????
Monika Michalik Bogusław Adamczyk
